آموزش نصب باتری ۲۴ ولت آمپر – ویدئو

در این فیلم آموزشی می خواهیم آموزش اسمبل و راه اندازی کابینت باتری ۲۴V DC  را خدمتتان آموزش بدهیم.
تجهیزاتی که مورد نیاز است :  تعداد ۲ عدد باتری ۲۸ آمپر  به همراه کابینت باتری و اتصالات بین باتری نیاز داریم .
جهت جانمایی باتری ها  ابتدا باید  درب های کابینت رو باید باز کنید . کابینتی که استفاده میکنیم  با ظرفیت گنجایش ۲ عدد باتری  ۴۲ الی ۲۸ آمپر رو دارد .
نحوه  اتصال باتری ها دراتصال سری به این روش است که از قطب مثبت  باتری اول به قطب منفی باتری دوم می باشد . برای اتصال کابینت باتری به دستگاه و در نهایت در انتهای کار، باید یک قطب مثبت از یک باتری  و یک قطب منفی از یک باتری  داریم . در اینجا کابل قرمز رنگ به مثبت باتری وکابل مشکی به منفی باتری دیگر جهت اتصال باتری ها به دستگاه می دهیم.
برای اتصال بین باتری ها از کابل های دوسر کابل شو ۳۰ سانتی عایق دار استفاده می کینم .
توجه داشته باشید اتصال باتری ها حتما باید محکم باشد . همچنین اتصالات کابلشو باید محکم باشد . حال با استفاده از پیچ ها و واشرهای  مربوطه اتصالات  را به باتری ها  می بندیم .
قبل از  اتصال باتری ها به دستگاه یوپی اس باید درست بودن قطب های  مثبت ومنفی کابینت  چک شود . لذا ولتاژنهایی این کابینت بین ۲۴ -۲۷٫۵ V DC  است . ما در اینجا میتونیم با استفاده از ولتمتر ولتاژ این کابینت رو اندازه گیری کنیم .
در صورتی که کابینت باتری دارای کانکتور باشد باید دقت شود که علامت مثبت روی کانکتور حتما به پراپ قرمز و علامت منفی به پراپ مشکی ولتمتر متصل شود .  درصورت نبودن عدد منفی پشت عدد ولتمتر و مطابق بودن  مقدار ولتاژ  با ولتاژ DC  دستگاه می تونیم  کابینت باتری را به UPS  وصل کنیم . در آخرهم  باید درب های کابینت رو باید  ببندیم .
امیدوارم این فیلم آموزشی از ابتدا تا انتها برای شما موثر واقع شده باشد . شما می توانید آموزش های دیگر در حوضه یوپی اس واستابلایزر و همچنین جهت خرید از محصولات از سایت ما دیدن فرمائید .

 

 

 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟