جایگزین مناسب برای قعطی برق 

 مشکلات قطعی برق

جایگزین مناسب برای قعطی برق : قطعی برق و اختلال در شبکه برق رسانی می تواند هزینه های قابل توجهی را برای کسب و کارها به همراه داشته و همچنین خسارت های غیر قابل جبران به دستگاههای برقی ما وارد نماید . یا باعث از دست رفتن اطلاعات مهمی شود .
با توجه به مشکلات زیرساخت های تولید برق کشورو افزایش دما  ، پیش بینی می گردد ، مشکلات برق شهر در سال های آینده نیزادامه خواهد داشت . پس باید به دنبال جایگزین مناسب برای قعطی برق باشند. حال به برخی از مراکز  که در زمان قطعی برق با مشکل مواجه میشوند ، در ذیل ، اشاره می کنیم :

 بیمارستان ها و قطعی برق یو پی اس اتاق عمل

همانطورکه برای همه روشن و پرواضح می باشد ، بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی از حساس ترین مراکزبوده که نوسانات و قطعی برق میتواند دستگاههای اکسیژن ساز ، اتاقهای عمل ، دستگاههای دیالیز و دیگر دستگاههای حساس پزشکی و آزمایشگاهی را با مشکلات بسیار جدی مواجه نماید و خسارات جانی جبران ناپزیری را به همراه داشته باشد.

اختلال در عملکرد دستگاه ها هنگام قطعی برق

اختلال و نوسانات می تواند به دستگاههای حساس و حیاتی خسارت وارد کرده و اسیب جدی برای دستگاههای برقی و الکتریکی ایجاد نماید . همچنین هنگام اتصال مجدد برق ، ممکن است ولتاژ بالایی به دستگاه متصل و دستگاه دچار مشکل اساسی شود .

 منازل و قطعی برق

قطعی برق در منازل می تواند مواردی مانند خاموشی در مکان های اضطراری (مانند راه پله های اضطراری ) ، یا باز نشدن درب اسانسور، بازوبسته نشدن درب های ورودی و خروجی ریموت دار (در پارکینگ یا درب ورودی با کارت های الکترونیکی) را ایجاد نماید. نکته مهم دیگر ، دستگاهای اکسیژن ساز خانگی است که قطعی برق باعث ازکارافتادن آن می شود. برای بیمارانی که در خانه بستری هستند بسیار خطرساز می باشد.

 بانک ها و قطعی برق

بانک ها برای اینکه همواره در تمامی ساعات شبانه روز با مشتریان خود در سراسر کشور در ارتباط باشند و نیاز به  تراکنش ها و ذخیره اطلاعات را در لحظه دارند ، باید به صورت مداوم با مراکز و دیتا سنترهای اصلی در ارتباط باشند. شبکه گسترده بانکی بتواند این امور را به درستی و به موقع انجام دهد که در صورت نبود برق ، این ارتباط قطع و در برخی موارد امکان از بین رفتن اطلاعات نیز می باشد.

سازمان ها و وزارت خانه ها و قطعی برق

قطعی ناگهانی برق در مشاغل حساس در ادارات ،سازمان ها و وزارت خانه ها ،امکان اختلال در دیتاسنترها و کارکرد پرسنل و از بین رفتن اطلاعات را دربر دارد . درمراکز مانیتورینگ و امنیتی ، سیستم اعلام حریق و اعلام سرقت در شرایط حساس نیازمند برقی پایدارمی باشد تا کارایی خود را به درستی انجام دهند .

دورکاری و مدارس آنلاین و قطعی برق

با توجه به شرایط فعلی وبرگزارآنلاین کلاس های مدارس ، دانشگاهها و موسسات آموزشی و نیز در ادارات ، سازمانها و شرکت ها که در بعضی از موارد کار به صورت دورکاری انجام می گردد . نوسانات و قطعی برق می تواند به سیستم آموزشی و روند کار ادارات ، آسیب وارد کرده و موجب اختلال دراین امرشود.    

قطعی برق و مدارس

چگونه مشکلات قطعی برق را کمتر کنیم ؟

یکی از موثر ترین و کار آمد ترین روش ها برای جبران قطع و جایگزین نبود برق شهر، استفاده از دستگاههای یو پی اس (ups) منبع تغذیه بدون وقفه می باشد .چرا که یو پی اس ups مناسب ترین و سریع ترین جایگرین برای تامین برق و حفظ سلامتی دستگاهها و ذخیره اطلاعات می باشد و دستگاه یو پی اس (ups) در ادارات ، بیمارستانها  ، مراکز امنیتی ، منازل وغیره مانع از ایجاد مشکلات ذکر شده می شود . تا زمان اتصال مجدد برق شهر ، پشتیبان بسیارمناسب برای قطع برق می باشد.

کمتر کردن مشکلات قطعی برق برق

برخی از مزایای یو پی اس (ups) به شرح زیر می باشد :

  •  محافظت از دستگاه ها و اطلاعات در برابر افزایش و یا افت ولتاژ ناگهانی برق ، نوسانات
  • در زمان قطع برق روشن ماندن دستگاههای مصرفی بدون ریست یا خاموش شدن
  • امکان اتصال یو پی اس به  ژنراتورها : این امکان باعث می گردد که زمان تاخیرجهت وصل شدن برق ژنراتور به مدار، توسط ups  جبران گردد (زمان قطعی برق به صفر میرسد)
  • برق رسانی آنلاین و بدون وقفه به کامپیوتر یا سرور و دیتاسنترها
  • احتمال خرابی دستگاههای مصرفی را بسیار کاهش می دهد
  • ادامه فعالیت کاربران در هنگام قطعی برق و افزایش بهره وری در کار ، محافظت از اطلاعات
  • فعال بودن سیستم های حفاظتی و امنیتی
  • عاری از آلودگی هوا و آلودگی صوتی  

خرید یو پی اس(ups) :

در همین راستا شرکت  ایمن توان  با انواع  دستگاه های  یو پی اس  (ups)  و استابلایزر ،  در رنج ها  و  توان های مختلف   (از ۱KVAالی ۲۵۰KVA) برای تمامی مصارف ائم از خانگی ،اداری ، صنعتی ، پزشکی . غیره ، آماده خدمت رسانی بوده و با توجه به نوع دستگاه و نیاز شما، کارشناسان  ما ،دستگاه یو پی اس (ups) مناسب را ارائه کرده و شما را در خرید مطمئن راهنمایی می کند . جهت دریافت قیمت یو پی اس با شرکت تماس بگیرید .

نمونه ای از انواع دستگاه های یو پی اس این شرکت :

  1. یو پی اس لاین اینتراکتیو ups line interactive
  2. یو پی اس انلاین تک فاز به تک فاز ups online double conversion 1/1
  3. یو پی اس ترانس فورمر بیس ups Transformer base
  4. یو پی اس انلاین تک فاز به سه فاز ups online double conversion 1/3
  5. یو پی اس انلاین سه فاز ups online double conversion 3/3
  6. یو پی اس ماژولار ups modular
 

 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟