خدمات پشتیبانی ویژه

سرویس و خدمات ویژه

خدمات پشتیبانی ویژه : این شرکت در راستای مشتری مداری و جهت ارتقاء سطح کیفی، خدمات ویژه را به شرح زیر انجام می دهد . مانند  طراحی ، پشتیبانی و سرویس و بازدید و حفظ نگهداری و آموزش کلیه سیستم های دستگاه های یو پی اس  . تا بتوان رضایت کامل شما مشتریان را جلب نماید :
  1. طراحی و برآورد محاسبه توان و مدل دستگاه یو پی اس یا استابلایزر مورد نیاز (به صورت رایگان)
  2. حمل و نقل و نصب و راه اندازی یو پی اس ایمن توان در شهر تهران (به صورت رایگان)سرویس و خدمات ویژه
  3. آموزش کارکرد با دستگاه و نگهداری آن به یک تا پنج نفر( به صورت رایگان )
  4. پاسخگویی سریع و مشاوره تلفنی جهت رفع مشکل و یا هماهنگی لازم جهت ارسال کارشناس فنی
  5. حضور ۲۴ ساعته جهت ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی
  6. مراجعه سریع کارشناس فنی مجرب به محل جهت رفع عیب
  7. تعمیر در محل در صورت امکان
  8. تعمیرات انواع یو پی اس و استابلایزر با تکنولوژی جدید
  9. قطعات تعویضی دارای ۶ ماه گارانتی تعویض (دستگاه های خارج از گارانتی)
  10. تعویض قطعات که در پایان عمر خود می باشند
  11. دارای سیستم مدیریتی جهت ثبت کارهای انجام شده و وضعیت فعلی دستگاه های تعمیری
  12. دارای نمایندگی فعال خدمات پس از فروش در سراسر کشور جهت ارائه خدمات سریع و به موقع
  13. ارائه بهترین خدمات در سرویس دوره ای و حفظ و نگهداری
  14. ارائه خدمات جانبی اعم از طراحی و ساخت نصب تابلو برق و کابل کشی برق ورودی و خروجی یو پی اس و استابلایزر اجرای کامل سیستم ارت و غیره….
برای بالا بردن سطح خدمات رسانی و خدمات پشتیبان ویژه پس از هر دوره سرویس و بازدید جهت اطلاع از نحوه عملکرد کارشناسان فنی و ارائه خدمات ، از کلیۀ مشتریان نظرسنجی به عمل می آید . تا در صورت ایراد و یا مشکل در روند کاری، بلافاصله مرتفع و اصلاح گردد .
در آخرین نظرسنجی انجام شده خوشبختانه توفیق داشتیم که اکثر قریب به اتفاق مشتریان از محصولات و نحوه عملکرد ما راضی بودند . که این امر باعث افتخار و دلگرمی ما می باشد .

رضایت مندی مشتریان

با عنایت شما عزیزان و رضایت از نحوه عملکرد خدمات و محصولات این شرکت مفتخریم که اعلام نماییم مراکز و موسسات و وزارت خانه ها و موسسه های خصوصی بسیاری همکاری داریم که لطف خود را شامل حال ما کرده و رضایتمندی خود را اعلام کرده اند .

 ارزیابی کیفیت فنی یو پی اس و استابلایزر

این شرکت در زمینه کارشناسی و تست فنی دستگاههای منابع تغذیه بدون وقفه یو پی اس (UPS) و تثبیت کننده ولتاژ(استابلایزر) نیز فعالیت مینماید . که با بهره گیری از کادر مهندسی مجرب و کارآزموده و دستگاههای آزمایشگاهی پیشرفته از جمله واریابهای اتوماتیک با تلرانس کمتر از %۱ ، اسیلوسکوپهای حافظه دار با قابلیت ثبت شکل موج ، پاورانالایزرهای پیشرفته ،بارمصرفی (Load) به صورت خطی و غیره که همگی به صورت دوره ای کالیبره می گردند ، شما را برای ارائه خدمات بهتر یاری میرساند .
دستگاههای یو پی اس را از هر نظرتست و ارزیابی می شوند . مانند  :
شکل موج در حالت بار صد در صد (Full Load) و اینورتر و بای پس و تمام آیتمهای لازم در ورودی و خروجی از جمله THD جریان و ولتاژ ، بازده Crest Factor ,(Power Factor) COSᵠ,  تلرانس فرکانس و قابلیت پارالل و حفاظت فیلترها و میکرو کنترل DCP و توانایی صفحه نمایش و آلارم ها و غیره اندازه گیری و بررسی و توسط بارهای شبیه سازی شده خطی و غیر خطی .

تست یو پی اس و استابلایزر و باتری :

این شرکت بعنوان یک مشاور می تواند در کنار شما برای انتخاب دستگاه یو پی اس ، استابلایزر و یا باتری مناسب راهنمایی لازم را انجام دهد . که با ظرفیت های قید شده در فوق می تواند هر مدل و یا رنجی از دستگاهها را تست و آنالیز نماید . و تمام  اطلاعات  فوق الذکر در یک  فایل  با فرمهای خاص با  درج  درصد بندی فنی جهت  انتخاب  بهتر از لحاظ  ایمنی  و کیفیت  فنی  یو پی اس (UPS) و استابلایزر و باتری به ویژه در مناقصات و خریدهای عمده به حضور ارائه نماید.
این شرکت به دفعات به عنوان معتمد در عملیات کارشناسی کیفیت و تست دستگاه های یو پی اس و استابلایزها در مناقصات مختلف فعالیت نموده است .

تست یو پی اس و استابلایزر و باتری

 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟