چکاپ و بازدید یو پی اس UPS

چکاپ و بازدید یو پی اس UPS : یکی از وظایف اصلی دستگاههای یو پی اس UPS به غیر از حذف نویزها و تثبیت ولتاژ برق شهر ، جبران نبود برق شهر می باشد . معمولاً تا زمانی که برق شهر قطع نشود کاربر از عملکرد صحیح یوپی اس مطلع نخواهد شد.

اکثر دستگاههای یو پی اس و باتریهای آن با هزینه های زیادی جهت مواقع خاصی تهیه می گردند . مانند قطع برق شهر و یا فیلتر نویز و نوسانات و برای حفاظت از سیستم های مصرف کننده و جبران خلع برق شهر .لذا باید از سالم بودن دستگاه یو پی اس UPS و باتری آن مطمئن شد .

چگونه از صحت عملکرد یو پی اس مطمئن باشیم ؟

صحت عملکرد یو پی اس

برای این منظور ابتدا باید صفحه نمایشگر یو پی اس UPS بررسی گردد . تا علائم خرابی یا فالت و آلارم خاصی نداشته باشد . سپس وضعیت باتری ها کنترل گردد . تا در حالت شارژ کامل باشند . در صورت امکان در حالی که دستگاه های مصرف کننده در حال کار نباشند برق شهر یو پی اس قطع گردد .  در این حالت باید کلیه دستگاه های مصرفی بدون هیچگونه وقفه و یا ریست شدن به کار خود ادامه دهند . مقدار زمان برق دهی در این حالت به مقدار آمپر ساعت و تعداد و عمر باتری ها بستگی دارد . اگر مراتب فوق به درستی انجام گردد یو پی اس دارای عملکرد صحیح می باشد . بهتر است این روش هر شش ماه یکبار انجام گردد . از این رو میتوان از صحت عملکرد یو پی اس مطمئن شد .
*در صورتیکه دستگاه یو پی اس آلارم و یا فالت خاصی را نشان دهند با شرکت تماس بگیرید .  با ارائه شماره فالت ( خرابی ) می توان به مشکل بوجود آمده پی برد و آن را مرتفع نمود*

بازدید و سرویس یو پی اس ( رایگان )

شرکت ایمن توان ، با انجام یک طرح جدید ، اقدام به چکاپ کامل از کلیه سیستم های یو پی اس (UPS) بدون محدودیت مارک ، مدل ، با اندازه گیری دقیق مقدار ولتاژ و فرکانس و جریان ورودی و خروجی مقدار ولتاژ شارژر و میزان بار مصرفی و وضعیت فن ها و LCD و ظرفیت و ولتاژ باتری آن و سیم کشی برق ورودی و خروجی یو پی اس از لحاظ ایزوله بودن، ارت مناسب و تقسیم بار مصرفی و …. می نماید  و وضعیت کامل دستگاههای یو پی اس بصورت رایگان بررسی گردیده و برگه مشخصات فنی، ازجهت اطلاع وضعیت فعلی دستگاههای یو پی اس (UPS) به شما ارائه می گردد که میتوانید با توجه به وضعیت دستگاه قبل از بروز مشکل درصدد رفع آن باشید.

بازدید از محل و برآورد یوپی اس(رایگان)

بازدید از محل و برآورد یوپی اس

برای اینکه بتوانیم بهترین ارزیابی برای برآورد و انتخاب یو پی اس مورد نیاز و باتری آن را داشته باشیم باید به چند مورد و آیتم دقت شود ، ائم از مقدار توان بار مصرفی بر حسب ولت آمپر و نوع بار مصرفی از لحاظ بارسلفی و یا القایی و مقدار حساسیت دستگاه و مقدار جریان لحظه آن و مقدار زمان بک آپ تایم و نوع برق موجود می باشد .
برای ارزیابی دقیق و انتخاب اصولی و طبق استاندارد کارشناس فنی این شرکت به سایت یا محل کار شما مراجعه می نمایند و توان و تعداد کلیه دستگاههای مصرف کننده و وضعیت سیم کشی موجود را بررسی و در صورت نیاز به سیم کشی، مشخصات کامل جهت اجراء سیم کشی در فرم بازدید قید می شود  و یو پی اس (UPS) مورد نیاز با توان مناسب و باتری و تابلوی مورد نیاز به حضور پیشنهاد می شود .
 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟