ویدئو – قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی دستگاه های یو پی اس ۱۰-۱ کیلو ولت آمپر

قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی دستگاه های یو پی اس ۱۰-۱ کیلو ولت آمپر : دستگاه یو پی اس UPS Online Double Conversion1-10  دارای تکنولوژی Online Double Conversion است . که دارای برق پایدار و بدون وقفه است . شکل موج سینوسی کامل در بار خطی و غیر خطی درحداکثر بار مصرفی است .

همچنین دارای قابلیلت تنظیم ولتاژ خروجی و استارت خودکار است . انتخاب حداقل ولتاژ باتری برای خاموش شدن دستگاه (EOD) را دارد . تغییرحالت بای پس و فرکانس و حالت ECO از طریق صفحه نمایش می باشد .

چگونگی تغییر ولتاژ دستگاه های آنلاین دابل کانورژن  ۱۰-۱ کاوای شرکت ایمن توان را آموزش دهیم . همانطور که در ویدئو مشخص است دستگاه در حالت نرمال است .

قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی :

برای ایجاد تغییرات دردستگاه یو پی اس باید دستگاه را در حالت بای پس قرار داد . برای این کار سه دکمه های زیر مانیتور قرار دارد . دکمه وسط و سمت راست را به مدت سه ثانیه فشار می دهیم . دستگاه درحالت مود بای پس قرار می گیرد .

سپس کلید سمت چپ را فشار داده تا دستگاه درحالت OPU  قرار گیرد . برای مشاهده موارد تغییر داده شده کلید سمت چپ را فشار می دهید . تغییرات در صفحه قابل مشاهده است .

حال در این مرحله می توانید انتخاب ولتاژ در رنجهای ۲۰۸ ، ۲۲۰ ، ۲۳۰ ، ۲۴۰  ولت را داشته باشید . در انتها بعد از انتخاب ولتاژ دکمه سمت چپ را مجدد می زنید . تا ولتاژ مورد نظر ثبت گردد .

در انتها دکمه وسط و سمت چپ را همزمان میزنید . سپس سه ثانیه نگه می دارید تا دستگاه در حالت نرمال قرار گیرد . لذا در این مرحله دستگاه تغییرات داده شده را چک کرده و ثبت می نماید . بعد از تایید دستگاه به حالت نرمال قرارمی گیرد . و ولتاژ تغییر داده شده ثبت می گردد .

انتخاب ولتاژ مورد نیاز برای مصرف کننده به روش بالا امکان پذیر است .

 

 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟