تغییر ولتاژ خروجی دستگاهای سه فاز یو پی اس (ups)

UPS سه فاز با ورودی و خروجی کاملا ایزوله است . و مناسب برای تجهیزات زیر می باشد  :
حساس و مجهز به IGBT در ورودی (Rectifier ) و در خروجی (Inverter ) . با کنترل دیجیتال (DSP) با هارمونیک . خروجی بسیار کم (PWM) .
UPS  بر اساس « ترانسفورمر» طراحی شده است . این نوع دستگاهها نسبت به مدلهای دیگر دربرابر خرابی مقاومتر بوده است . درصد خرابی کمتری دارند .
در ضمن دارای ترانسفورماتور عایق بسیار مناسب است . که جهت ایزوله کردن ورودی و خروجی بوده اند . که دستگاه مصرف کننده را از هر گونه نویز و نوسانات و شوک برق شهرمحافظت می کند . با بهره گیری از ترانس ایزوله جهت محافظت بالا . در برابر بارهای نامتعادل تامین برق . مناسب برای تجهیزات دارای جریان لحظه ای . طبق استاندارد قابلیت پارالل تا ۶ دستگاه .
در این ویدئو می خواهیم چگونگی تغییر ولتاژ خروجی دستگاههای یو پی اس سه فاز ایمن توان را توضیح دهیم . که چگونه از پنل ورودی دستگاه ولتاژ را تغییر دهید .
این دستگاه دارای یک پنل تمام تاچ است . که این امکان را می دهد تمامی تغییرات یو پی اس را از طریق پنل اعمال نمایید . برای این تغییرات شما باید دستگاه را روی حالت بای پس قرار دهید . با توجه به تصویر ،. با انتخاب گزینه پاور ، وارد گزینه تاپ بای پس  شوید . و گزینه بای پس را انتخاب نمایید .
با انتخاب گزینه بای پس از هم از لحاظ نموداری و هم ال ای دی  که مشاهده می فرمایید . دستگاه در حالت بای پس قرار گرفته است .
بعد از قرار دادن یو پی اس در حالت بای پس  وارد گزینه تنظیمات می شوید . گزینه  advance را انتخاب می نماید . در این مرحله گزینه mod set  را فعال می نماید .  این مرحله ۵ حالت در اختیار شما قرار می گیرد . اولین گزینه mod ups را انتخا ب می نماید .
در این مرحله وارد صفحه دیگری شده . و گزینه  OUT را فعال می نمایید . این مرحله گزینه اول  Rite All Volte را انتخاب نمایید .  در این مرحله ولتاژهایی که می توانید انتخاب نمایید مشاهده می شود . این مرحله ولتاژ های خروجی ۲۴۰،۲۳۰،۲۴۰  نمایش داده می شود . که بعد از انتخاب ولتاژ مورد نظر کلمه yes را انتخاب نمایید . این مرحله دستگاه را به حالت اول بر می گردانید .
با به حالت اول برگرداندن دستگاه ، در حالت لاین قرار گرفته و ولتاژ خروجی مورد نظر برای شما فعال شده است.
 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟