نحوه کار با استابلایزر

استفاده صحیح از تثبیت کننده ولتاژ  

نحوه کار با استابلایزر : شایان ذکر است جهت استفاده صحیح و بهینه از هر دستگاه برقی و الکترونیکی  ، رعایت موارد قید شده در دفترچه راهنما و مواردی که در برگه نصب دستگاه قید شده است ، الزامی می باشد.

 آموزش کاربر استابلایزر:

مسئولیت کارکرد و نگهداری یو پی اس حداقل باید با یک نفر باشد . تا پس از آموزش های لازم جهت آشنایی با دستگاه استابلایزر بتواند حداکثر راندمان و بهره از دستگاه را داشته باشد .
 از این رو باید مسئولان ذیربط به صورت کامل آموزش های لازم متناسب با دستگاه استابلایزر خریداری شده را ببیند . این موارد به شرح ذیل می باشد :
آموزش کاربر استابلایزر
۱-آموزش کارکرد با نمایشگر استابلایزر
۲- شناخت آلارم های دستگاه
۳-آشنایی با نوع علائم خرابی
۴- بررسی مقدار جریان ولتاژ و بار مصرفی
۵- کنترل وضعیت کلی دستگاه به صورت دوره‌ای
۶- آشنایی با راه‌های ارتباطی سریع جهت مشاوره تلفنی یا اینترنتی در مواقع اضطراری
 در ضمن جهت آموزش بهتر و سریعتر تمامی موارد قید شده به صورت فیلم های آموزشی موجود می باشد که با تماشای این فیلم های متناسب با استابلایزر موجود خود ، از نحوه عملکرد و دسترسی های آسان به راحتی مطلع خواهید شد .
 فیلم های آموزشی  نیز جهت نصب  و راه اندازی  استابلایزر موجود  می باشند . لذا  علاقه مندان می توانند جهت  نصب  و راه اندازی مدل های مختلف استابلایزر آن را مشاهده و از آن استفاده نمایند .

 دفترچه راهنمای استابلایزر:

 قبل از نصب و راه اندازی دستگاه استابلایزر توصیه می گردد که به طور کامل دفتر راهنمای مطالعه گردد . تا موارد مهم در زمینه نحوه نصب و محل نصب ،دمای مناسب و موارد ایمنی و نحوه کارکرد با استابلایزر و آلارم و علائم خرابی آن به طور کامل آشنا شوید . 
 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟