استخدام مهندس برق و الکترونیک

استخدام کارشناس برق و الکترونیک

استخدام مهندس برق و الکترونیک  : به اطلاع کلیه متخصصین و مهندسین کار در حوزه تعمیر بردهای الکترونیکی می رساند ، این شرکت جهت تکمیل کادر فنی خود ، در حوزه طراحی و تعمیرات برد الکترونیکی یو پی اس ups و استابلایزر، تعدادی از افراد واجد شرایط را استخدام می نماید .
افرادی(تکنسین برق و آشنا با یو پی اس) که قبلا در قسمت تعمیر برد های سوییچینگ فعالیت داشته اند ، به راحتی می توانند در حوزه تعمیرات  یو پی اس و استابلایزر فعالیت نمایند . چرا که ساختار بردهای سوییچینگ شباهت زیادی به بردهای یو پی اس دارند.

استخدام کارشناس برق و الکترونیک

به اطلاع کلیه کارشناسان و مهندسین کار درحوزه برق و الکترونیک و مسلط به زبان انگلیسی می رساند . شرکت آوای ایمن توان قصد دارد جهت تکمیل کادر فنی خود در حوزه کارشناس برق و الکترونیک، تعدادی از افراد واجد شرایط را استخدام نماید .
کارشناسان  مربوطه  جهت  انجام  تست های فنی  و کنترل  کیفی  ( QC )  دستگاه را انجام  و با  دفترچه یوزر منوآل    (user manual)  آن مطابقت می دهند . متقاضیان می توانند با قسمت خدمات پس از فروش تماس بگیرند.

استخدام تکنسین برق

استخدام تکنسین برق

این شرکت جهت ارتقاء کیفیت و سرعت بخشی در ارائه خدمات خود نیاز به تکنسین برق آشنا با سیستم های یو پی اس و استابلایزر دارد .
این افراد جهت کارکرد با دستگاههای یو پی اس و استابلایزر یک دوره آموزشی به مدت سه ماه را می گذرانند . با طی کردن این دوره می توانند اشراف کامل به انواع دستگاههای یو پی اس و استابلایزر این شرکت داشته باشند.
پس از آموزشهای لازم جهت نصب و راه اندازی یو پی اس و استابلایزر، آموزشهایی جهت تعمیر، تعویض بردهای یو پی اس و استابلایزر در محل داده می شود.
به کلیه پرسنل دارای حقوق ثایت ، بیمه ، کلیه حق و حقوق و پورسانت کارهای محوله تعلق می گیرد . جهت تمایل و کسب اطلاعات بیشتر با قسمت خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید.

 
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟